čtvrtek 12. února 2015

Hadry, hadry, hadry

Ty vydají na samostatnou kapitolu, proto ji teď píšu. Jelikož jsem za mlada neměla moc peněz, často jsem nakupovala v sekáčích. A to mě dodnes drží. A dají se tam najít opravdu dobré kousky! Ale co je třeba se naučit: nekupovat si oblečení jen proto, že stojí pár korun, když si ho pak vemu jednou, že, protože vždycky si vemu ty černý šaty z Camaieu, protože jsou krásný a já v nich jsem tak krásná, tak proč bych si brala šaty, ve kterých si nepřijdu tak krásná jako v těch krásných šatech, že. A to nemusí platit jen pro kousky ze sekáče, ale i z výprodejů. No nekup to! Když ti to pak jen zabírá místo ve skříni a místo toho sis radši mohla koupit nevim jabko. Ne a ne a ne.

No ale když už tu hromadu věcí doma máme, tak probíráme. Lze použít staré osvědčené pravidlo:

Co jsem neměla na sobě rok/dva/tři, jde pryč!

Zde však horuji za to uvědomit  si, pro jakou příležitost je oblek dělaný. Nebudu vyhazovat kalhoty na lyže, protože s miminem jsem se na ně prostě pár let nedostala, ale jakmile to půjde, vyrazím. Atakpodobně.

Co mi dále pomáhá?
Když ty hadry ještě někomu poslouží!

CO MŮŽU:
  • prodat je (aukro, bazarobot, vinted)
  • darovat mladším příbuzným, tenčím či silnějším přátelům
  • dát do "popelnice" na textil, ze které jdou potřebným
  • položit je na popelnice normální či na lavičku

JAK POZNÁM, ŽE VĚC OPRAVDU NECHCI:
  • No, můžete ji položit venku na lavičku a schovat se za roh. Jakmile se někdo bude blížit, uvidíte, zda vám to bude jedno, nebo tryskem vyrazíte, abyste věci sbalili dřív, než on!
  • Kdo běhá pomalu, může si je dát do "mezitašky", kterou má zatím doma. A přemýšlet, jaké by to bylo, kdyby tu tašku neměl.
  • Věci, co sundáte po praní ze šňůry, nevracejte do skříně, ale ukládejte třeba do krabice. Až vynosíte oblíbené kousky, co jinak nosíte pořád dokola, uvidíte, zda budete mít odvahu vzít si i ty perfektní koupě, co tam zbyly!


Žádné komentáře:

Okomentovat